פיירפוקס, אקספלורר, כרום או ספארי. באיזה דפדפן לגלוש?

באיזה דפדפן את/ה גולש?
אם את/ה כמו רוב האנשים שגולשים באינטרנט, אשר קיבלו את המחשב שלהם עם תוכנות של מייקרוסופט סביר להניח שאת/ה גולש באקספלורר. אבל בעצם למה?

ישנם כמה דפדפנים שאפשר לגלוש בהם, בלי קשר לאיזה מחשב את/ה משתמש/ת.

1. אקספלורר
מדובר בדפדפן מאוד פופולרי. מניסיוני אין סיבה להשתמש בו יותר מידי. הוא איטי, וכבד.

2. פיירפוקס
זה הדפדפן שאני מאוד אוהב להשתמש בו. הוא חובה לכל מי שבונה אתרים, מקדם אתרים, או סתם גולש כבד שמעוניין לדעת מה קורה ברשת. יש בו הרבה מאוד אפשרויות להתפתחות.
הוא נכתב בקוד פתוח.
החיסרון שלו, שצריך להסכים להעמיק קצת. איזה תוספות להוריד, במה להשתמש, מה מתאים לי

3. כרומם של גוגל
הדפדפן שעובד הכי מהר שאני מכיר
דפדפן מאוד אינטואיטיבי, מאוד קל לתפעול.
יש בו גם אפשרויות של גלישה בסתר (בלי להשאיר עקבות על המחשב).

4. ספארי
משתמשי אפל. אין לי מה להגיד עליו, התחלתי להשתמש בו, אבל לא ראיתי סיבה להמשיך. לא לטוב ולא לרע.

באופן כללי אני אוהב ללמוד דברים חדשים. אני לא היחידי שאוהב ללמוד דברים חדשים, ברשת יש רבים הדומים לי בתכונה זאת.

לפיכך, אני מציע שתשאל/י את עצמך עם איזה דפדפן אני גולש, ואם את/ה גולש/ת עם אותו דפדפן כבר הרבה זמן (ובטח אם זה אקספלורר) אז כדאי לך לשנות.

אני מעדיף לגלוש עם כרומו ועם פיירפוקס.

2 תגובות ל-“פיירפוקס, אקספלורר, כרום או ספארי. באיזה דפדפן לגלוש?

  1. כרום, לא כרומו*
    אני באמת מעדיף אותו, כי הוא מהיר, במיוחד על המחשב החלש שלי (ש FF בקושי רץ עליו)
    אקספלורר מהווה לפעמים תחליף לכרום, כשיש באגים (ויש, וזה החסרון היחיד שמצאתי > באג שלא מאפשר לכתוב בעברית. קורה לעתים רחוקות)

כתיבת תגובה

