שירותי גוגל בסיסמא אחת – V

מה שחשוב להבין הוא שרוב השירותים שגוגל נותנת ושצריך להרשם אליהם נעשים באותה סיסמא.

כלומר אם אני מחובר לג'ימייל שלי, אז אני אוכל להכנס לבלוגים שלי בבלוגר, היסטורית הגלישה שלי תרשם בחשבון זה וכד'.

אם אני רוצה להכנס לחשבון ג'ימיל אחר שלי, אני צריך להתנתק מהנוכחי. ולהתחבר לזה שאני מעוניין בו.

יש לכך יתרונות רבים, וגם חסרונות.

החסרונות נוגעים לכך שבאופן רגיל אי אפשר לגלוש באותו מחשב בשני חשבונות גגוגל (ג'ימיל) בעת ובעונה אחת.

כמובן שאפשר לעקוף את המגבלה הזאת בצורות שונות.

אפשר לקרוא על כך יותר במאמר שירותי גוגל בסיסמא אחת- בכניסה אחת

חזרה לעבודה עם גוגל

כתיבת תגובה

