כמה מילים על איך לכתוב פוסט בוורדפרס / WORDPRESS

מאוד פשוט להכניס רשומה/ פוסט בפלטפורמט וורדפרס. יחד עם זאת כדאי להתעכב על  מספר פרטים.

איך כותבים רשומה בוורדפס

  1. בהתחלה נכנסים ללוח הבקרה
  2. הולכים לרשומות
  3. הולכים ל Add New
  4. כותבים את הכותרת הראשית של הפוסט (ניתן לשינוי בהמשך)
  5. הולכים לגוף הפוסט וכותבים אותו: משתמשים בסרגל הכלים המורחב
  6. הולכים לתגי רשומות וכותבים את הרשומות המתאימות – כדאי להשתמש ב "בחירה מתוך התגים הנפוצים ביותר בתגי רשומות"
  7. הולכים לקטיגוריות ומסמנים את הקטיגוריות המתאימות
  8. אם יש כותבים מרובים הולכים למטה ל "מאת" ומשנים את הכתוב במידת הצורך
  9. יש אפשרויות נוספות כגון תקציר וכד'
  10. ללחוץ על לפרסם בבלוג (לבדוק שהמצב הוא מצב פרסום). -שימו לב אתם יכולים שלא לפרסם בבלוג עכשיו, אלא לבחור לפרסם אותו בעתיד ביום ושעה מסוימיים

דברים נוספים שאני אוהב לעשות בבלוג הנוכחי

  1. בסוף הפוסט לכתוב חזרה לעמוד המתאים עם קישור- במקרה חזרה לעמוד שעוסק בוורדפרס
  2. מהעמוד שעוסק בנושא של הפוסט אני רושם קישור לעמוד הנוכחי. (בשביל לכתוב קישור לפוסט הנוכחי אני קודם מפרסם אותו (ראי מספר 10)  / מעדכן אותו – לאחר מכן אני הולך לערוך את העמוד ההוא (שעוסק בנושאי הפוסט) ואני מעתיק לשם את הקישור.

חזרה לוורדפרס

5 תגובות ל-“כמה מילים על איך לכתוב פוסט בוורדפרס / WORDPRESS

  1. שלום רב,
    העתקתי פוסט מוורד אך הניקוד בסוף שורה נותר מוצמד לתחילתה מימין וכפתור היישור לימין לא משפיע כאשר צופה בתצוגה המקדימה (למרות שבגוף הפוסט בשלב העריכה הנקודה כן מופיעה בסוף השורה כראוי).
    דבר נוסף, הטבלה שהעתקתי הודבקה לפני תחילת השורות מימין ולא מוצא דרך ליישר את כניסתה אל מתחת הפסקאות בדיוק.

    כיצד לסדר זאת?

  2. הי גיא
    מה שאני מציע לך לעשות זה להכנס לעמוד שמסביר איך מעתיקים מסמך של וורד לפוסט בוורדפרס

    ושם לקרוא כיצד להכניס קובץ וורד לוורדפרס. (זה לא העתק הדבק פשוט)

    אם זה לא יעזור שרשר תגובה נוספת וננסה לעזור לך.

  3. שלום,

    ההסבר שלך פשוט טוב, חידד לי כמה פרטים.
    אני עוסקת בכתיבת להיטים לזמרים וההתעסקות עם וורדפרס מעט קשה, למרות שאני מקבלת הסברים ותמיכה כל הזמן "מהמורה" שלי לוורדפרס, גיא הרדוף.

    אני אפנה את האתר שלך אליו.

    ושוב תודה

    מאיה גלאור

  4. יופי של הסבר תודה רבה …

  5. פינגבק: תזמון פרסומים – scheduled – מגבלת ה 100 | מדריכים

כתיבת תגובה

